Videoteka

Dviračiais Zarasų krašte

Laikas: 2009.08.15-16
Vieta: Baibiai-Salakas-Zarasai-Stelmužė-Aviliai-Antalieptė-Baibiai
Dalyviai: Tomas, Agnė, Akvilė, Edgaras, Andrius (Informatikas)

Pirmą dieną numybėme 75km, antrą 55. Taip pat likome antrai nakvynei, nes nusprendėm važiuoti ne vakare, o ryte.
Kelionę pradėjome ir baigėme Baibiuose. Patys jo gyventojai skundėsi, kad amžiais kas nuo miestelio pavadinimo nutrina po raidę.
Gal todėl iš pradžių kelionė prasidėjo nuo specialiųjų efektų - vadui nuo kalno lekiant dingo stabdžiai, vėliau Agnė pametė bagažinę ir sulankstė simpekso auselę. Vakarop Edgaras pakartojo panašią istoriją su simpleksu (jo iki galo sutaisyt taip ir nepavyko - bet sėkmingai panaudojome spanderį kaip spyruoklę). Pirmą vakarą niekaip nepavyko rasti nakvynės, ežerai dinginėjo iš panosės. O jau į tokius niekniekius kaip važiuojant pamesti fotoaparatai ar baltųjų kiškių gaudymai dviračiu ant žvyro krentant nekreipėme dėmesio.
Bet visa tai smulkmenos - nes pamatėme tikrai daug. Išsižioti privertė Gražutės dviračių trasa netikėtai pasukanti stačiai į pelkes ir toliau vinguriuojanti mediniais takais. Kalbos apie Stelmužės ąžuolo mirtį pasirodė smarkiai perdėtos - jis tikrai atrodo didingai - ir jeigu norite suprasti iki galo kas yra kas, o ypač ąžuolas - būtinai turėjote prisijungti prie mūsų.
Taip pat labai patiko Stelmužės bažnyčia - tuose kraštuose vadinama tikybos muziejum - tokių nuoširdžių drožinių niekur neteko o juk matėm tikrai daug ir su kiekvienu žygeliu pamatome dar daugiau.
Akmeninė Salako bažnyčia [,,] Na ir aišku begalės ežerų ir galiausiai vietos žmonės padovanoję mum du trilitrius pieno, bulvių ir begalę raugintų agurkų.