Videoteka

Titulinis » Metraščiai  » 2013

Kalvių žygelis

Laikas: 2013-02-23/24
Dalyviai: Vadas: Vaidas Bernotas, dalyviai: Gintarė Bernotienė, Giedrius Zolubas ir Akvilė Gerulskytė

Kalvių žygelis buvo skirtas pasiruošti Suomijos žygiui: artimiau susipažinti ir pabendrauti, išbandyti planuojamą inventorių. Jame sudalyvavo lygiai pusė būsimosios Suomijos grupės: vadas Vaidas, Gintarė, Giedrius ir aš.

Startavome nuo Vaidų sodybos ir visą savaitgalį čiuožėme kalnais, kalneliais aukštyn, žemyn... Sniego netrūko, taip pat ir vėjo, kuris nedraugiškai gairino skruostus ir trumpino paprastai tokį malonų pietų metą.

Įsimintiniausios žygelio akimirkos – tai asilo šokimas su slidėmis ant piliakalnio, pravoslavų bažnytėlės aplankymas, pietūs su pelėsiniu sūriu ir alyvuogėmis, Vaido rytiniai skundai, kad naktį buvo karšta (miegojo vienas lauke, o mes palapinėje). Tiesa, ryte įvyko baisus dalykas – mes pramiegojome!!!!!!! Atsikėlėme taip vėlai, kad net nesmagu garsiai įvardyti, kelintą. Bet kuriuo atveju, žygis toliau ėjosi sklandžiai ir be pūslių bei nuospaudų parkeliavome į Vaidų namus.