Videoteka

Laikas: 2015-11 - 21-22
Vieta: Rambyno regioninis parkas
Dalyviai: Jonas (pagelba), Jonas, Agnė, Marius, Dainora

Visi, kur buvę, kur nebuvę, susitikome prie Raudondvario plento ir pradėjom stabdyti automobilius. Buvome pasidarę užrašą: „pas mamą“, kuris turėjo pagelbėti suvirpinti vairuotojų širdis. Į priekį nuvykti buvo paprasta, neteko ilgai laukti prie kelio. Pamindžiojom Panemunės pilies parkelio žemę. Labiausiai patiko važiuoti traktoriaus priekaboje. Aplankėme Smalininkus, kur užėjome į senovės technikos muziejų. Vėliau, regioniniame parke aplankėme Raganų eglę. Buvo sunku suvokti, jog tas baobabas, viso labo, eglė. Tą patį vakarą dar aplankėme keletą piliakalnių.

Kitą rytą desertui lauže išsikepėm bulves, kurias mums padovanojo ūkininkas. Keliavom po miškus ir ganyklas, kurių minas, turbūt, visi užmynė. Kartą radome keistą sodybą. Ji buvo pilna sovietinės simbolikos ir senų rakandų. Ten, pasisupę, sužaidę stalo futbolą, keliavome toliau. Aplankėme senas kapinaites, garsųjį Rambyno kalną, taip pat Jankaus muziejų, kuris, deja, nedirbo, tačiau galėjome pasigrožėti paveikslais ir skulptūromis, eksponuojamais lauke. Stengėmės neužsibūti, kad galėtume partranzuoti namo. Lumpėnuose tranzuoti labai nesisekė, sustojo vienintelis žmogus, kuris nevažiavo ten, kur mums reikia. Nusprendėme lipti į paskutinį autobusą, važiuojantį į Kauną. Visgi tranzuotojų orumo visiškai nepraradome ir išlipome Jurbarke. Krito pirmasis sniegas. Jurbarko degalinėje, pavyko susitarti su vairuotojais važiuojančiais į Kauną.